Kızlar benim kızım şuan 16 aylık . 1 yaşına kadar gayet güzel uyuyordu geceleri çok düzenliydi uykusu. 1 yaşından sonra güncelleme geldi ve halen devam ediyor. Geceleri iki saatte bir uyanıyor. Altı temiz karnı tok gaz yok diş değil.. Yoruldum çok yoruldum resmen yenidoğan dönemine girdik..
Öneri verin lütfen ?