Bebeğim yaklaşık bir aydır sürekli ağlayarak uyanıyor. Uyanıyor mu ondan da emin değilim gözleri kapalı. Hareket ediyor özellikle park yatağında. Gündüzleri olmuyor gece sık. Sürekli emziriyorum yatsın diye. Yatağımda yatınca sanki daha huzurlu oluyor. Yataktan mı kaynaklı acaba?