Arkadaşlar bebeğim 5.5 aylık, bebeğim şuana kadar 3 kere antibiyotik kullandı en son hastanede 5 gün kaldık bronşitten dolayı, burnunu serum suyu ile açarken acillik olduk… Benim evde okula giden 2 kızım ve eşim var, gün aşırı kayınvalidemler geliyor ( kayınpeder öksürüyor) ben bebeğimi hastalıktan koruyamadğm gibi çok mutsuzum sürekli hasta olacak kaygısı yaşıyorum haliyle. Çocuğun burnu için baby wac aldım, henüz kullanmadım.. Bağışıklığı için yoğurt başladım bugün tadım yaptık, eşime çocukta en ufak tıkanıklıkta burnuna serum fizyolojik damlatıp çekelim baby wac ile diyorum. Çocukları yaklaştırmamaya çalışıyorum ancak ne fayda, kaynanamlar dibindeler. Kafayı yemek üzereyim, nasıl baş edeceğim bu konu ile bilemiyorum hayatı kendime zehir ettim.. Ne yapabilirim sizce bu endişelerim için, ücretsiz izne ayrıldım. ilk bebeğim değil ancak herşey bu bebekte farklı ilerledi.