Meri-Mel PeekaBoo_ Rabbim sağlıklarını versin çok şükür hamd olsun bu gunlerimize korkum kendine zarar vermesin yoksa yaramazlık gelir geçer
PeekaBoo_ Meri-Mel öyle tabi canım insan ondan korkuyor zaten, benim oğlanın da hiç kendini kollama huyu yok çıkar atlar zıplar aklım çıkıyor bir yerine bir şey olacak diye.
Esoz1110 Meri-Mel Benim kızımda ağlama çok ya ne olsa ağlar ağladığı zamanda hıçkırık tutuyor yedikleri ağzına geliyor geçende kustu