Melisa08 Selam kizlar , bebegim ayın 1 inde 6. Ayina girdi 2 numara mamaya ne zaman gecmeliyiz ,dun doktor kontrolu vardi ama sormayi unuttum 🙁 bu ayida mi bitiricez yoksa baslamali miyim ?
[silindi] Melisa08 6 aylık olduğunda başlayın. Bazı mamalar 9dan sonra 3e geçiyor ama bazıları yaşına kadar 2de kalıyor buna da dikkat edin