Merhaba anneler ☺️
Bebeğim 2 aylıkken süt makinemi almıştım şuan 4 ay 17 günlük sütüm bittiği için satmayı düşünüyorum 2 buçuk ay kullanıldı ve çok memnundum eğer almak isteyen olursa yardımcı olurum.
https://www.e-bebek.com/kraft-solo-elektrikli-gogus-pompasi-p-kra-de2209ma/ E bebekten almıştım.