Çoook normalmiş 18. Aya kadar yürümemeleri hatta 2 yaşa kadar yürümemeleri gayet normalmiş. Bizimde aynı böyle hatta öyle kahroldum öyle panik olmuşum ki boşu boşuna meğer her bebeğin vakti farklıymış. Kendini hazır hissettiğinde yürüyecekte, konuşacakta, yiyecekte. Asıl sorun biziz biz kendimizi bu zorlu serüvene hazırlamalıyız. Boooll sabırlı, booolll koşturmacalı, enn uykusuz ve enn zorlanacağımız zamanlar asıl şimdi başlıyor.