Merhaba hanımlar, bir aylık bebeğim var. Doğduğundan beri kaka sorunu yaşıyoruz. Günde 20′ye yakın altını değiştiriyorum. Genellikle azar azar yapıyor kakasını. Bazen saatte 4,5 defa altını değiştirmek zorunda kalıyorum. Doktor probiyotik yazdı kullandığımız halde pek bir etki etmedi. Pişik de oldu bebeğim.Aranızda bu durumu yaşayanlar oldu mu? Ne kadar sürdü düzene girmesi?