nurbahar33 bizde de var o durumlar, gece gazı birikiyor ve atmak için uyanıyor .. bazı geceler uyumuyor uykusu açıldığı için. Çok normal algıları açılıyor bu sebeple de uyumadığı oluyor. Yatmadan önce bigaia veriyorum ben hala, probiyotik olduğu için rahatlatıyor onu. Gaz masajı yapıyorum. Gece uyanırsa da yapıyorum. Rahatlayıp tekrar uyuyor. Tabi bunlar her gece yaşanmıyor, dikkat ettim 15 günde bir benzer şeyler yaşıyoruz o da atak oluyor aslında ☺️