Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık dün gece nezle oldu burun akıntısı var arada tıkanıyor çok hafif kuru öksürük var ben aspiratörle temizliyorum sürekli hava da veriyorum burun nemlendiricisi ile sürekli nemli tutuyorum ama asıl sorum şu ılık bir banyo iyi gelir dediler sizin bi fikriniz var mı bu konuda dün geceyi uykusuz geçirdik rahat nefes alamadığı için bütün gece hiç uyumadı tecrübelerinize talibim 🥲❤️