yuuuiutttt Diva bence yok sağlık ocagida kontrol ediyor özel bize her ay gelin diyordu gidiyorduk boyunu kilosunu ölçüp gönderiyordu onu sağlık ocagida yapıyor zaten
havuclutart Diva bence rutin kontrol şart oğlum 4.5 yaşında hasta olduğunda gidiyorduk sadece kızımı götürürken oğlumu da götürdük kan tahlili yaptırdı doktor Demir’i düşük çıktı ilaç kullanıyoruz şuan özel hastane olmasa da devlet hastanesine gidebilirsiniz biz devlete gidiyoruz
Diva balbebeginannesii aynen bizimde özel çağırdı ondan tereddütlüyüm acaba para içinmi diğe bu aralar sürekli özel hastane ile ilgili haberler duyuyoruz ondn şüpheye düştüm
Diva Yonca29 götürmeyeyim o zaman aslında parasında değilimde tam inat döneminde durdan sustan anlamıyor doktor muayene edemez diğe şey yapıyorum
Diva Hillcl anldım teşekkür ederm bana kan değerine falan bakılcak demediler ondan tereddüt ettim normal boy kilo kontrolü ise zatn hasta olduğunda götürdüğümüzde yaptılar
SooMin Diva Var eğer bir problem yoksa sıklığı senede bir olacak şekilde rutin kontrol ettiriyorsunuz, tahliller ve gelişim açısından kontrol ediyorlar ki bunu illa özelde yaptırmak zorunda değilsiniz devlette çocuk sağlığı bolumu zaten yapiyor
Diva SooMin hasta oldu için bir kaç ay önce gitmiştik hani orda boy kilo konuşmasına bakılıyor o tarz birşey yapılacaksa götürmeyeyim diğe düşündüm
SooMin Diva Hayır siz diyeceksiniz 3 yaş rutin kontroller ve tahliller istiyorum doktor zaten gereken tetkikleri isteyecek maalesef erken yas ciddi rahatsizliklar olabiliyor rutin kontrolde her zaman fayda sağlar