1prensessannesi Kızlar yeni sipariş verdim. Kızartması nasıl oluyor acaba. Bazı yorumlarda yapışıyor sarıyor gibi şeylerden yazıyor ama sizlerde aynısını söylerseniz siparişi iptal edeyim. Ya da kullanimdan mi kaynaklidir acaba
bikupakahvee 1prensessannesi bende var çok memnunum yapıştırma vs olmadı hiç kaç kere kızartma yaptım