4.ay faciasını atlattıktan sonra gayet iyiydi. Şu an 7.aya girdi yani gece uykusu vs iyi yine ama gündüz noluyosa ille de ben sürekli yanında durcam. Şimdiye kadar ne güzel ana kucağında,yerde falan oyalaniyodu duruyodu. 7.aya girdik çocuk huy değişti . Beni görmedigi an çığlık çığlığa agliyo. İşimi gücümü yapamıyorum .yani derdi kucak falan da değil öyle yanında duruyim o zaman susuyo.Bi benim bebeğe mi has bu durum var mı bunu yaşayan.