Bayanlar merhaba kafam o kadar karışık ki eşimle bile paylaşamıyorum kimse dillendiremedim sizlere sormak istedim. Bebeğim 15 aylık erkek kilosu boyu çok iyi babababa dededede eda gibi kelimeler söylüyor ama ağzından bunları mırıldanıyor ama babasına baba değil ağzında tekrar eden kelimeler bunlar kelime çıkarmaya çalışır gibi uzun zamandır bu şekilde . Kucağı çok seviyor , dışarda başka çocukların yanına gidiyor çekinmiyor , ama araba tekerlerine çok ilgili sürekli onları dönderiyor bebekliğinden beri bu şekilde , Batuhan deyince arada bakıyor bazen bakmıyor o anki durumuna bağlı , etkinlik yapmaya çalışıyorum sıkılıyor hemen atıyor bağırıyor , kitap okuyorum seviyor okumamı uzun süredir okuyorum ama konuşması gelişmiyor hiç 3 aydır aynı kelimeler var eklenmedi hiç başka kelime . Kıyaslama doğru olmaz ama çevremde aynı ayda olan çocuklar bir çok kelime söylüyor içim içimi yiyor bir sorun mu var diye . Yürüyor bu arada onda da sorun yok ama konuşmaması , yaptıklarımı tekrar etmemesi beni çok kuşkulanırıyor .