omeralpinannesi Bebeğim birinci memede 7-8 dk emiyor sonra çıldırıyor sanırım süt bitiyor 2.memeye geçiriyorum onu emince sakinleşip doyuyor gibi. Böyle bir şey olma ihtmali var mı veya daha önce yaşayan var mı? Öneriniz nedir?(bebeğim 1.5 aylık)
atarepla İki memeyi de 15er dakika emzir demişlerdi bana hep hemşireler doktorlar. Tabi benim sütüm yoktu o ayrı :)