Kızlar oğlum 2 aylik başlarda hep verirdim kaşıkla ama doktorum kaşıkla verirsen gaz toplar avent biberon verebilirsin demişti bende aldım ve verdim bebeğimin bogazind kalıyor çok korkuyorum sütüm bazen gelmiyor illa mama vermem lazım ama bazen biberon dan korktugum için boğazında kalır diye kaşıkla veriyorum bebeğimi nasıl tutmam lazım boğazında kalmaması için gece uykuları hoc yok mesela binkac kişi mama ver gece düzene de girer demişti