Merhabalar anneler 37+4 günlük hamileyim dün doktor kontrolüm vardı ve suyunun azaldığını sınırda olduğunu söylediler 6 cm kalmış ve azalma olursa acilen sezeryan doğuma alacaklarını söylediler ama bir terslik olmazsa haftaya salı günü sezeryan olacağım bu su haftaya kadar azalır mı sizde böyle bir sorun yaşandı mı 3 günde bir nst ve su kontrolü istedi doktorum lütfen cevap verin sizden cevap bekliyorum