Doruk1 çocukla alakalı sanırım, kızım 10 aylık, kendi kendine oynar. Doğdu doğalı yerde oyalamayı tercih ettim, aşırı ağlamadıkça almadım kucağıma ilk 3 aydan sonra. Gel diyince gelir, hayır deyince bırakır. Mama yiyeceğiz hadi gel diyince gelir mama sandalyesine dikilir.