Oğlum 4 yaşında ve son zamanlarda asla oyuncaklari ile oynamıyor ya televizyon yada telefondan oyun oynamak istiyor çok büyük çaba içerisindeyim nasıl kurtaricam bilmiyorum nasıl oyun kurmasını saglicam asla bensiz ve babasız oyun oynanıyor artık kızıyorum oyun oynaması için bir fikri bir önerisi ne olan varmı ?