Mom098 benim kızımda defne bu arada ☺️ kesinlikle öyle süt vermiyorum denince değişik bakılıyor. Bende 1-2 polemiğe girdim bazı arkadaşlarım ile salla anlatamazsın dedim sonra. En yakınımız görümcemin oğlu her gece 1 büyü bardak süt içip yatar uyumadan. Doktor doktor geziyor sürekli hasta bağışıklık yok diye. En son gittiği doktor me yaptın vitamin değerleri ekside demiş. Süt verme dene dedim ama boyu kilosu çok iyi dedi düşünün görümcem. Amcaları 1.95-100 kilo ama o sütten öyle olduğunu düşünüyor oğlunun 😪 haftada bir cips veririm bende gittiğimiz yerde saldırmasın çocuk ama o bile ölçülüdür. Kahvaltıda kışın nane limon, portakal suyu yazın da Migros’ta doğal meyve suları var onu veririm. Kahvaltı sonrası soda, yaban mersini keyfi yapabilir miyim der mesela. Sodayı da suyla seyreltirim 😀 eşime göre takıntılıyım bana göre mutluyum böyle 😀