eliffile Bebeğim 20 günlük 2 gündür gaz sancısı çekiyordu bugün çok emmedi ama ağlamıyorda memede duruyor ama çok az çekiyor kızlar hiç anlamadım aç mı tok mu aç olsa ağlardı diyorum gazda çıkardı ama kafam karıştı meme reddi mi acaba