Mervee12
Bende damardan istiyorum 3 aydır ilaç içiyorum hala 3 ferritin, hgb de 13. Alerji ihtimalinden korkuyorum pek iyi bi hastane de yok yakınımda ama bir şey olmaz inşallah sizde hastaneniz iyiyse sıkıntı yapmayın alerji durumunda da müdahale ederler hemen. Geçmiş olsun şimdiden🥰