elf69 Merhaba kızlar bugün hamile olduğumu öğrendim kızım daha 14 aylık ve emziriyorum bırakmam mı gerekiyor? Şuan mutluyum şaşkınım ama vicdan azabı çekiyorum bebeğime karşı. Herşey Allahtan tabiki sağlıkla doğsun olsun ama ne yapıcam ben 😂
SevimliHayaletCasper elf69 doktor karar vericek emzirip emzirmemene. En kısa sürede gidin hayırlı olsun 🩷
Mirabia elf69 kızım 8 aylıkken hamile kaldım doğurana kadar da emzirdim hem bir çok kadın doğumcuya hemde çocuk doktoruna danıştım risk olmadığı sürece emzirebilirsin dediler ama beslenmenize çok dikkat etmeniz gerekiyo
sademavii Bende yeni öğrendim hamile olduğumu sizinle aynı ayda oğlum ve emziriyorum ne yapacağımı bilmiyorum ikisine aynı anda nasıl bakarım diye düşünüyorum annelik duygusu garip bir ikilem
inscnmya sademavii @ hastalanmayancocuk sayfasında tandem emzirme postu var okumanızı tavsiye ederim. Hayırlı olsun sağlıkla kucagınıza alın ♥️
inscnmya @hastalanmayancocuk sayfasında tandem emzirme postu var okumanızı tavsiye ederim. Hayırlı olsun sağlıkla kucagınıza alın ♥️
122322344444 @"Mirabia şuan aynı durumu bende yaşıyorum oğlum 8 aylık hamileyim ve ne yapacam bilmiyorum bu kadar az yaş farkı zor olmadımı