Arkadaşlar Allah bağışlasın çocuklarımızı bı tane oğlum var şu an 13 haftalık hamileyim kızım olsun çok istiyordum tabi sağlıklı olsun hayırlı olsun öncelikle. Doktorum erkek şüphesi var dedi bı çıkıntı gördü ama değişebilir dedi. İyi bı doktor ultrasonu da güzel sanki gönlüm olsun diye öyle söyledi ya sizin tahminler sonradan değişti mi 😐