oak00 Doğum yapalı 2 ay oldu korse de aldım göbeğim ağrıdığı için takamamıştım şimdi takmaya başlayacağım. Sanki göbeğim dahada şişti sarktı psikolojim bozuldu resmen. Kendime gelmek istiyorum toparlanmak istiyorum
paptya_perisi oak00 spor kanka spor 21= gün ne yersen ne kadar yersen ye tabi bulgur kısıtlı ve şeker hastası falan degilsen beyaz olan tüm şeylerden uzak dur. Ekmek şeker tuzu az kullan şeker diyeti yap yani Şekerden uzak dur pirinç şeker hamur vs vs 1 ayda sporla 8 kilo net
cahillesohbetikesti Doğumdan önceki kilomun da altına düştüm emzirdiğim için kendiliğinden gitti 56 ile hamile kaldım 64 ile doğuma gittim şu an 54 kiloyum fakat bu gıcık göbek geçmiyor kaldı