Neredeyse bütün kemiklerim ağrıyor. Özellikle de sol kol ve bacağımda ağrı ve hassasiyet daha fazla. Hematolojiye gittim bir kaç kez ama kansa bir şey yok dendi sadece 1 kez d vitamini eksikliği deyip d vitamini verdiler ama geçmedi. Size tanıyı hangi bölüm koydu ve ne kadar süre ağrı çektiniz?