Kızlar 11 aylık bebeğimin idrarında keskin bir koku var. 15 gün önce de olmuştu bir türlü idrarını alıp tahlil veremedik. Kan testi verdik crp yüksek çıktı antibiyotik kullandık koku da gitmişti. Tedavimiz bitti ilacı kullandık 1 hafta oldu tekrar bir koku almaya başladım. Ne yapabilirim sağlıkçı arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi