busetoo Kızım 2aylık Hafif böbrek genişliğ var dendi idrar alındı idrarında bir şey çıkmadı perşembe yine kontrolümüz var korkuyorum ameliyat falan yazıyor nettee var mı başına gelen böyle bi durum
ugegonca busetoo bizde dün ultrason çektirdik 2 ay oğlum da bizde de var dedi doktor idrar iyi çıktı inşallah geçer
ekimkizi_ Benim oğlum 11 aylık 3 4 mm kadar genişleme var nefroloji takipliyiz bi kere de kum görülmüştü o geçmiş ama doktor çok bişey değil ona takilma dedi hafifse ilerlemez inşallah Allah sifa versin🥰