Kızlar merhaba. Az önce çocuk doktorumuzun yanından geldik kızım son 1 aydır silikon başlık ile emiyor. Doğum kilomuz 3150 bugün 5350, 58 cm çıktık. Kilo alımı ilk aya göre az olmuş silikon başlık sebebiyle dedi. Günde 3 defa mama ile destekle sütünü azaltır silikonla doymaz diye ekledi. Kendisi aynı zamanda emzirme danışmanlığı yapıyor 1 saat boyunca farklı farklı yöntemler denedi ama kızımın inadı ağır bastı. Mamaya karşı bir anne değilim ama şimdiye kadar mamasız bir şekilde geldik sütüm var ama korkuyorum dediği gibi olmasından. Doktorum iyi bir doktor kendisinin bilgisine güvenim de tam ama yine de duymak istediklerimi söylemediği için üzgünüm 😌 İlk kızım da silikon başlık ile emiyordu 6. Ayda kendisi bıraktı beni.
Silikon başlığa körü körüne aşık olup bırakan bebekler var mı? Varda süreci nasıl yürüttünüz? Sütümü nasıl etkiler? İyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var 🥹🥹