Bebeğim çok güzel yiyen bi çocuktu maşallah geçen günlerde 1 bardak süt içirdim ve bi 2 gündür ishal gbi yapıyor tuvaletini ve yemekleri hep ağzından çıkarıyor yemiyor yani nerdeyse niye böyle oldu acaba ishal oldığu için canımı istemiyor anlamıyorum 17 aylık olucaz 18 ay atağı filan da olabilirmi acaba ya birden oldı böyle🥺