Yeni yeni yürümeye basladi. Kafasını kapıya çarptı sonra düşüp yere çarptı ayağı kayınca ikisi bı arada. 13 aylık kafasının üst arka kısmında beze gibi hafif şişlik oluştu bişey olur mu çok morelim bozuldu ve endişelendim. Çok fazla ağlamadi kucağıma aldım sustu. Elimle kafasını elledim beze gibi şişmiş biraz korkuyorum şişliği nezaman iner bı sıkıntı olur mu panik oldum şuan doktora yazdım ama cevap vermedi henüz