alparslanozay Kızlar kırkım yeni çıktı kanamamda bitti ne zaman takılır spral kanama olunca takıyorlar diye biliyorum ama tam emin olamadım
selly0606 alparslanozay 6.aydan sonra öneriyorlar rahimin tam küçülmesi ve kayma olmaması için. Ama doktorlar takıyor 2-3ayda. Yani size kalmış
ecrinbebe alparslanozay canım gitsen takarlar ama kayabilme ihtimali çok yüksek ben 5 ayda gidip taktırdım rahim toparlansın diye bekledim