Hivaa kızım doğduktan sonra çok takıldım bu kilo işine🤔 büyüdükçe oyun alanlarına gittik ve bir gün oyuncaklardan birine bindirelim dedik babasına sen bin kızımla ben sığmam dedim ve aşırı zoruma gitti o günden sonra hayatımı değiştirdim. Diyetimin altın kuralı akşam 5 de en son yemekten sonra ertesi gün kahvaltıya kadar ağzıma bir şey sürmüyorum. Abur cubur vs şeyleri kestim,tatlı özellikle. Bu şekilde halâ devam ediyorum. O kadar diyetisyene gittim olmadı ama kendi kendime başardım🤗 iyiki de bu yola çıkmışım azim ve irade çok önemli. Umarım sizde başarırsınız🙏