Kızım 2bucuk yaşında oğlum 1bucuk yaşında kızıma 3 ay önce bezini açıp tuvalet eğitimi vermeye başladım normal gidiyordu çok zor Bi süreç tabi sakın kalmakta zorlandığım yerler oldu fakat iki kardeş arasında hiç kıskançlık yaşamamıştım taa ki Bi tanesi gelip kuma gibi olur kıskanıyor sen inkar et falan dedi ben de kıskansa bezi kolay bıraktık bez bağlıyor bana da bağla derdi dedim ah demez olaydım o insan gitti ertesi gün kızım Bi kere bile söylemedi tuvaletini hep altına yaptı ne yaptıysam ağlama krizleri geçiriyor altına yapmak istiyor bir haftadır bu haldeyiz dün bez bağladım çok mutlu oldu ben napcam şimdi ya kendi kendine gidip çişini yapıp üstüne giyinip yanıma gelme aşamasından sıfır bile değil eksilere gittik ağlayamıyorum bile gözyaşım kalmadı dopdoluyum lütfen yazın başta kalsın dayanamıyorum kriz geçiriyorum çok çaresiz hissediyorum