esr-svd Kızlar merhaba, bebeğim 20 aylık ama bağışıklığı çok zayıf. Polivit veriyorum. Ben emziremedim malesef onun da etkisi var. Udi hindi yağını çok duydum. Kullanan veren. Etkisini gören varda lütfen paylaşırsa çok sevinirim
97e esr-svd Ben kullanıyorum ama yedi yaşındaki kızım grip olduğu zaman burnuna damlatıyorum bir çay kaşığı bazen ağzına veriyorum göğsüne gırtlağına oralarını sürüyorum ama hiç yeni doğan beş aylık bebeğim var hiç ona vermedim
Kbrrrr_58 esr-svd bende kullanıyorum çok faydalı ama güvenilir yerden almak önemli tabi 14 aylık oğlum
esr-svd Kbrrrr_58 siz nereden alıyorsunuz bi de nasıl veriyorsunuz size zahmet bilgi verirseniz cok sevinirim
Kbrrrr_58 esr-svd birdoktorbikimyager saysafı var instagramda canım ordan veriyorum ben öksürünce göğsüne sürüyorum ateşi olunca ayağımın altına grip olunca burnuna birer damla damlatıyorum ağızdan da veriyorum 1,2 damla