kzbndmrci 4 ay sürdü. İlk ay testler yapıldı sarılığa bir hastalığın sebep olmadığı anlaşılınca anne sütü sarılığı dedi doktor. Özel bir şey yapmadım ilk 6 ay sadece anne sütü ile beslendi. Acıktığı zaman emzirmeniz yeterli. Çok besleme mevzusu normal sarılıkta geçerli. Anne sütü sarılığı kendiliğinden zamanla geçen bir durum herhangi bir tehlikesi yok. Sadece bebeğin ten rengi sarı oluyor bir süre.