Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ Buzluğa attığın suyunun içine tavuk didikleyip içine atabilirsin diyor. Ama ben çözülmüş tavuğu bir kez kullaniyorum.
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ Biraz ağır et gibi Ama suyu çok lezzetli.. Et seviyorsan beğenirsin. Biz daha otçuluz sağlıklı diye alıyoruz.😀
SweetMom__ Cicektebenimcicekligunlerde ben etciyim ama birgün onuda denicem sanırım ve ördek tadı çok güzel onuda dene😂
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ Ördek yedim sert geldi.🙈😀 Hindiyide sevemedim. Kırmızı eti bile mangal köfte hariç yiyemiyorum.🤷🏼
SweetMom__ Cicektebenimcicekligunlerde ben sadece kuzu inek bu etlere dair herşeyi kaz öneririm oda güzel😄 tavşan eti duydum oda satılıyor bu tavukları aldığım yerde
hayalperest2310 SweetMom__ annem göndermişti bana köyden parçalayıp atmıştım dolaba az az yorumlara bakınca iyi etmemişim neyse ki birsey olmadı bize😂😂
SweetMom__ Tatlican evet ya keşke deseydim ıçimden geçti biliyor musun. Of aklıma 12 15 kişilik yaş pasta geldi tek ben yicem of alsami yarın acaba😢
Tatlican SweetMom__ Horoz ve tavuk tadi ayni canm ben köyde büyüdüm çok yedim Ama genlde cocuklar sevmiyor beyazi disine kaciyor kuru oluyor nekadar pişsede sen bacak kismindan yedir orasi guzel
SweetMom__ Tatlican tamam canım benim bende köyde büyüdüm az çok ama tavuk yiyordum inşallah tavuktur yoksa horoz mu👀👀👀😨
Tatlican SweetMom__ Allah allah butun tavugu yemek 15 kisilik pastayi yemek gibi zor mu demek istedi acaca dedim😂 Ani geciş yapman beynimi yordu 😂😂