Kızım 6 ay 10 günlük emeklemek için hiç çaba göstermiyor aktiviteler yapıyorum parmağını emiyor bıraktirmak için çok şey yaptım ama her seferibde daha çok parmağını ağzına almaya başladı bende artık olsun ilerde vazgeçer diyerek saldım ama şuAn emeklek için hiç çabası yok doktorlar herhangi bir sağlık sorunu yok dedi çok şükür sizin bebekleriniz kaç aylıkkrn emekledi neler yaptınız çoğu kişi 4 5 aylıkkrm emekledi diyerek benim canımı sıkıyor lütfen fikirlerinizi belirtin 🥺🥺🥺