hasretsahin81 biz 3 aylıkken bronşiyolit olduk, daha ilerisi zatürre oluyor. 2 gün hastanede yattık hava ve antibiyotik tedavisi ile düzeldi çok şükür ama 10 günü buldu eski düzenine kavuşması. 2 aylık bebeği neden zatürre diyip yatış vermemiş anlamadım. Orada doktor kontrolünde olması ve tedavilerini yapmaları çok kolay siz evde bunu düzenli yapmaya çalışın hatta başka bir doktora görünsenizde iyi olabilir. Biz bronşiyolitten yaptıysak 2 aylık bebek zatürre başlangıcı ile mutlaka yatmalıydı. Beni lütfen yanlış anlamayın o dönem çok zordu ve psikolojimi Bile etkiledi hastanede hızlıca düzelmiş çok şükür.