Benim de bebeğim 46 günlük bir gece oturup onunla beraber ağladım inanın bakamıyor muyum yetemiyor muyum neden ne diye. Hem emdi hem mama yedi gaz yok ateş vs yok yani ortada uyumaması için hiçbir problem yok koca insan gibi 8 saat uyumadan durdu en son sabaha karşı Tv den şarkı açtım ve hafif hafif onunla dans ederek uyuttum. Bir günü bir gününü tutmuyor daha çok küçük olduğu için sanırım sizi çok iyi anlıyorum. Bir de ben mutlaka yarım kundak yapıyorum yoksa elleriyle kendini çok uyandırıyor şarkı ve kundak işini tavsiye ederim