ozipek Doğduğundan beri biraz batığa yatkındı kızımın ayak baş parmağı ama kesim şeklimden mi bilmiyorum tırnaklarında batık olmuş şu an her iki ayak baş parmağı da batık, cildiyeye mi gitmeliyim?