hehehehehehe Arkadaşlar 28 gün önce doğum yaptım ve bir haftadır kabuzım doktorum magnezie calsine diye bir ilaç verdi hiç işe yaramadı ben suçlasın diye bişiy aldım oda yaramadı kayısı kaynatıp içiyorum bana mısın demiyor lavman yapsam sorun olur mu emziriyorım
yaraliceylanim hehehehehehe lavman zaten iyi bişey değil yapma çorba iç özellikle yağlı mesela tavuk suyu falan seni normalde bozan ne vardı mesela ben et yersem anında tıvalete cıkardkm et yedim kabız olduğum gün çorba içtim sürekli şuan hala bazen kabız oluyorm normalde asla olmazdım hemen çorba kaynatır içerim akşamına biraz daha rahat tuvalete çıkarım
belismomsss24 Doktorunuza sorsanız fitil verir belki. Bende cok kötü olmuştum doktor istemeyerek fitil verdi mecbur kaldığını söyledi. Ama bir yan etkisi olmadı aşırı rahatlatmıştı
hehehehehehe belismomsss24 ilayhumra yaraliceylanim leylannpembemontu annebalim_ RumeysaNy RumeysaNy annebalim_ Kızlar ama doğumum çok zor geçti çok fazla yırtılmam ve dikişim var lavman yapınca da ıkınmak zorundamıyız
kurabiyevarsimitvar ilayhumra kesinlike bu şurubu için. Ayy ben çok çektim kabızlıktan yemediğim, içmediğim şey kalmadı bu şurup çok iyi geldi.
leylannpembemontu Duphalac çok iyi onu kullanın lavmanda emzirenlere zararı yok sezaryen doğum yaptığımda hastane de 2 defa yaptırdılar bana emziriyordum da
minikannsi leylannpembemontu hehehehehehe bende kullandım hatta bir kutu bitmişti ikinciyi kendim aldım yarısında bıraktım sezeryan dogumdu benim
annebalim_ hehehehehehe bı kereden bsy olmaz ben bes kez yapmıştım kanızlıktan basur oldum doğumdan daha zordu allahım dehset bsydi suan onu hatırladım o tozu günde 3 kere ıcın olmazsa lavman yapın düzene gırıyor bı haftaya
RumeysaNy hehehehehehe 5 ay önce bende normal doğum yaptım kabızlık 2 ay civarı sürdü çok kötü ve zor bir süreç İnşaallah bian önce iyi olursunuz bende kayısı kaynattim içtim olmadı ama marketten aldığım kayısı meyva suyu çok iyi geldi deneyin derim eğer emziren anne iseniz hiçbir illaca baş vurmayın ben doktora gittiğimde bebeginize illac sütten tesir eder çocuğun iyi olmasını istiyorsan biraz acı çekip katı gıdadan uzak dur diye uyarmisti
yaraliceylanim hehehehehehe onu bilmiyorum ama ıkınmamaya gayret et az bişey ıkınır gibi olmaktan korkma fazla ıkınmadıgın sürece sorun ypk lavman yapma kız alışkanlık yapıyomıl
kurabiyevarsimitvar hehehehehehe karnın ağrıyor lavman yapınca onu da yaptım ben🫠 karnın ağrıyınca sen istemesende sanki ishal olmuşsun gibi kendisi çıkıyor öyle aman aman ıkınmana gerek yok inan benim dikişimde çok ağrıyordu lavmanda iyi geldi (lavman yap rahatla sonra da şurubu içmeye başla)
17_bar hehehehehehe trabzon hurması diğer adı cennet hurması çok güzel etki ediyor bağırsak çalıştırıyor