Normalde ayin 1 2 si gibi regl oluyorum gecen ay 28inde oldum bu ay 28 de pembe sulu skinti geldi tamam regl oldum devami gelecek dedim gelmedi sonra dun yani ayin 5inde yine kan geldi cok az bugun yine bisey olmamis geceden beri bu ne yani simdi regl degilmiydi oda neden boyle oluyor spiralim var hamile olamam bence beni bi aydinlatin ya