Bebeğim 3.500 kilo doğdu ve 2. Ayına kadar çok güzel kilo aldı 5.670 ti son kontrolde şimdi evdeki tartıyla tarttığımda 6 kilo geliyor yani 1 ayda çok az almış sütüm var ama sanırım kalitesi düştü daha sulu geliyor gözümede yemem içmem aynı aslında ama durum bu şekilde bu ay memeyede çok istekli değildi açıkçası öyle yarım yamalak emdi hep ben yine 2-3 saatte bir teklif ettim o istediği kadar emdi gece bırakıyorum sadece acıkınca kalkıyor artık zaten çok vakit geçmişsede uyandırmadan emziriyorum yani aslında yapmam gerekeni yapıyorum gözümede kilo almış geliyor ama emin değilim şimdi haftaya kontrolümüz var mamaya başlamak hiiiç istemiyorum en son çare yani neler yapabilirim