Kızlar acaba ben kötü bir anne miyim eşim biraz önce kaynanama gitti çocğu da giderken götürdü 1 saat kadar durdular ordayken beni arıyor niye çocuğu aç bırakıyon niye çocuğuna bakmıyon çocuğunun gelişimi durmuş zayıf filan dedi bende dedim ki çocuk uykudan yeni uyandı aç olması normal götürmeseydin çocuğa bir şeyler yedirecektim dedim suratıma kapattı telefonu eve geldi bir sürü laf söz etti vurdu çekti kapıyı çıktı çocuğum 14 aylık 11 kilo 83 cm de boyu var emziriyorum aç olduğu sürece bir şeyler veriyorum ne yapacağımı nasıl davranacağımı şaşırdım artık