LezizeNine yaraliceylanim ayyy çok üzüldüm kuzum yaaa yazık olmuş güzelim saçlarına üzme kendini inşallah düzelir eski haline gelir tekrar ben restorex ısırganözlü kullanmıştım bi ara çok faydasını gördüm yine alıcam ondan sen de bi şans verebilirsin
yaraliceylanim LezizeNine bioblax sarımsaklı bi şampuanı var onu kullanıyorum nasip kısmet eskiye biraz dönse kafi