İki gündür çok ağrım var nerdeyse 5 aydır olmuyorum buğün az bir kanama var ama spiral mi kaydı adet mi bilmiyorum benim hiç ağrım olmazdı kalkamıyorum bile bu kadar ağrır mı ben iki kez böyle ağrı çektim hamileydim tutunma ağrısıydı şimdi çok eminim spiral ve prazvatif vardı ve eşim hiç yapmadı hep dışarıya yaptı ama ailem korkutuyor bebek olacak diye baktım adet olmuyorım doktora giderim sizinde bu kadar ağrınız oluyor muydu acaba uzun zaman sonra şimdi gitsem adetse diye endişe ediyorım şpiral kayması ise nasıl anlaşılır