mihra69
Bir şey söyleyeyim mi bunu buraya yazdınız yedım istediniz ya siz zaten sorunun yarısını çözdünüz demektir ❤️
Bazen bende de oluyor, inanın. Hangimizde olmuyor ki? Ama bir silkelenip kendime geliyorum, bir daha asla bugünkü kadar küçük ve bana muhtaç olmayacak diyorum, kalkıyorum ayağa. Hadi sıra sizde 🤭🤭
Mesela en basit malzemelerle bir kurabiye yapın birlikte.
Yarın boyama
Öbür gün evcilik. Derken derken siz de seveceksiniz bu oyun işini.
Bir doktor demişti ki çocuğuyla oyun oynamayı sevmeyen, sıkılan insanlar, zamanında içindeki çocuğun öldürüldüğü yetişkinlerde. İçinizdeki çocuğu uyandırın haydi, en iyi oyun orkadaşı o olacak yavrunuza❤️❤️❤️