benbenimsenkimsin Gebelik varsa vardır yoksa yoktur ben dün test yaptım çıkmadı atmamışım bugün baktım silik çıkmış
Prenses_annesi22 benbenimsenkimsin benmde aynıydı 4gun sonra bıdha yaptm koyulasmısrı cızgı busefer beklerken cktı sonra kan verdım 4haftalıktı kız arkdasımın varla yok arasındaydı okdr kı az gorulyodu kan verdı 40cktı hamıle suan 12 haftq 😁
Pinar_kb benbenimsenkimsin yeni bir test yapın o zaman. Ama ben güvenmem üstünden zaman geçmiş sonuca 🤷♀️
kurabiyevarsimitvar En iyisi kan vermek bacım ben 4 test yaptım yine de güvenmedim gebeymişim xowmlqsllwet
benbenimsenkimsin kurabiyevarsimitvar ben dün test yaptım bişey çıkmadı bu sabah baktım çizgi hafif vardı
Deletedmom_897 benbenimsenkimsin Siz bebek istiyor musunuz istemiyor mu anlamadım valla .ilk dakikalar da çıkması lazım sonra çıkan çizgi sağlıklı sonuç vermez
benbenimsenkimsin Birdunyabircennetannesi bugün ilk idrarda yapmadım ama normal ikindi de yaptım çıkmadı
gg3848 benbenimsenkimsin ben erken gebelik testi yapmıştım yarım saat sonra çıktı bir test yaptım onda da aynısı oldu sonra regl gecikti gerçekten hamileymişim
benbenimsenkimsin gg3848 maşalllah ya bende de öyle işte ben bıraktım gittim dün bugün baktım silik bir çizgi vardu