Son olarak bende yazayım başka yaşayanlar varsa korkmasın benim gibi ağlamasın diye 🥲😅 bugün doktora gittik bizde korkulacak birşey olmadığını bazı çocuklarda olabileceğini söyledi genetik,vitamin eksikliği vs.gibi nedenlere bağlı olarak olabiliyormuş korkulacak birşey yok çok şükür 🙏🏻🥰